Historia powstania PALMONUTKI | Palmonutka

Historia powstania PALMONUTKI

Unikalna strategia marketingowa oraz jasne określenienie celów, planu działania sprawiło, że udało nam się stworzyć własną markę jaką jest PALMONUTKA. Sam pomysł na nazwę zrodził się w 2014. Na początku firma świadczyła usługi związane z animacją dla dzieci oraz edukacją muzyczną, dlatego też szukaliśmy słowa klucz, które zawierałoby te wszystkie pojęcia, a zarazem określało nas. Pierwsze skojarzenie padło na nutę, gdyż to nuty tworzą melodię, nadają prym całości, wyznaczają charakter utworu i dynamikę. Jednak samo słowo klucz " nuta"  nie brzmiało dobrze, stąd też stwierdziliśmy, że mogła by być zielona nutka, gdyż kolor zielony symbolizuje symbol nadziei na szczęście, zwycięstwo i kontenplację, a nutka brzmi żartobliwie, zdrobniale. Jednak z powodu dwuczłonowości nazwy nie zdecydowaliśmy się na nią.  

Ponadto nazwa nie dokońca była wyraźna, a zarazem kreatywna. W końcu pewnego dnia, zamiast standardowej nutki zrodził się pomysł Palmowej Nutki, a nutka została namalowana w sposób dość interesujący zamiast prostego ogonka miała zakończenie liśćmi palmy, a nutkę aby ożywić dorysowano oczy, uśmiech i język. Sama nazwa Palmowa nutka brzmiała zbyt lakonicznie, dlatego też postanowiliśmy ją skrócić i tak powstała PALMONUTKA. 

Nazwa okazała się być strzałem w dziesiątkę, nietypowa, własna indywidualna, która nadała jeszcze bardziej wiarygodności firmie. Na  początku pojawiały się obawy z tym, że nazwa za trudna do zapamiętania, że jest, ale okazało się to być niepotrzebna obawą. 

Obecnie PALMONUTKA jest firmą znaną na terenie całego województwa podkarpackiego. Zakres działalności został poszerzony o ofertę dmuchanych dmuchańców, kompleksową obsługę imprez plenerowych, festynów, dożynek, urodzin, wesel, zajęć edukacyjnych, atrakcji na wesele m.in. napis Love, szczudlate anioły, fotobudkę, mobilny mini golf i wiele więcej arakcji. 

Firma PALMONUTKa cały czas pracuje nad swoją marką. Ilość zadowolonych Klientów świadczy o tym. W trosce o swój dobry wizerunek firma cały czas się prężnie rozwija, rozszerza swoją działalność oraz poszerza swoje horyzonty. 

Głównym mottem firmy, którym się kierują założyciele to słowa Paulo Coelho słowa "Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

Ten cytat odnosi się do charakteru pracy firmy. Animatorzy Palmonutki są profesjonalistami, którzy wiedzą, że każde dziecko jest wyjątkowe, a w swoją pracę należy włożyć  całe swoje serce . Wtedy wiemy, że daliśmy dzieciom wszystko: bezpieczeństwo, troskę  oraz świetną zorganizowaliśmy świetną zabawę.